Besøg os

Besøg Askov Efterskole før du beslutter dig

Alle er velkomne til at besøge Askov Efterskole. Vi afholder løbende åbent hus arrangementer og tager gerne imod dig til en snak om dine muligheder. Et besøg er vigtig for din beslutning, da det giver dig en unik mulighed for at opleve “efterskole-følelsen” og få en snak med de nuværende elever.

Vi deltager aktivt i Efterskolernes Dag og Efterskolernes Aften som arrangeres hvert år i september og januar, og derudover holder vi en række mindre besøgsaftener i løbet af året. De vil alle bliver annonceret her på siden.

Askov Efterskole ligger ved Vejen lidt vest for Kolding i Sydjylland. Vi har ikke langt til Vejen Station, hvorfra der er flere afgange i timen mod Aalborg, Esbjerg og Købennhavn, så det er nemt for alle at komme hertil.

Du er altid velkommen til at ringe til os på tlf. 76 96 18 00 og aftale tid til et besøg eller kontakte os via Kontakt os formularen her.

Et besøg består af en rundvisning på efterskolen og derefter en kop kaffe og en samtale med en lærer.

Vi er stolte af at være en af de bedste efterskoler i Jylland, og vi glæder os til dit besøg!

Askov Efterskole

Maltvej 1