Det her er det sted, i hele verden, hvor man kan få lov til at blomstre mest. Jeg har turde gå lidt længere, end jeg måske ellers ville have gjort.

Askov Efterskole kommer tæt på, med nære venner og fag, der sætter spor i din bevidsthed. Hvis du godt kan lide at blive provokeret og yde dit bedste sammen med vennerne, er Askov også din efterskole. Her får du oplevelser, venskaber og retning på dine drømme.

På Askov præger vi efterskolen og hinanden med væsentlige værdier. Det gør vi, fordi vi tror på, der kommer et bedre skoleår ud af at give plads og vise hinanden tillid, sætte fællesskabet højest og have mod på kreative linjer. Vi niveaudeler undervisningen for at ramme dig, og vi forventer du deltager aktivt og engageret.

Askov Efterskole er for dig, der sætter pris på et højt fagligt niveau og ønsker at fordybe dig indenfor musik, teater, animation, musical, game design eller kunst og design. Men Askov Efterskole er også sprog, venskaber, rejser, musicals, fællesskab, turné, politik, festival og meget meget mere…

Læs anmeldelserne

Læs hvad tidligere elever fortæller om Askov Efterskole